Godmorgon


Vad gör jag uppe igentligen? :O

Usch jag är hemskt trött, vilket jag är jämt, varje dag, men ändå! Ler. Älskling ligger & snarkar i sängen, så jag ska nog mysa ner mig bredvid honom en stund till iallafall.
 
Han&Jag ska iväg till dietisten klockan ett, se vad han/hon har att säga då haha, anledningen till att vi åker dit är ju pågrund av att Daniel har diabetes, så behöver jag inte få massa frågor om varför vi ska dit! Jaja hoppas man lär sig nått, usch vi äter ju inte rätt här hemma. Måste bli ändring innan bebis.


BYTHEWAY så är det ju kanon fint väder idag, eller nu iallafall. Hoppas det håller i sig!
Ne nu, mysa ner mig / josefine

Kommentarer
malin säger:

Fint med väder med snö! Suck! Vi kommer få vinterbarn :P

2009-03-24 | 08:49:29
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Det är kalas vackert väder, men svinkallt ute! Klä dig varmt & kör försiktigt på vägarna, det är svin halt!

2009-03-24 | 09:45:52
Linda Törnroos säger:

Hallå där. Nu har jag hittat hit =) Det var kul att se dig på båten. Synd att vi inte hann prata mer.. Sköt om dig/er! Kram ps. Du är väldigt fin i din mage!

2009-03-24 | 15:01:04
Linda Törnroos säger:

Hallå där! Nu har jag hittat hit =) Det var kul att se dig på båten. Synd att vi inte hann prata mer.. Sköt om dig/er! Kram Ps. Du är väldigt fin med magen din!

2009-03-24 | 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback