Grav blaha..


Egopix. Men det är kul & ha bilder, och dessutom kunna gå tillbaks
och se hur man en gång såg ut osv.


Har fått en brun rand som går nerifrån upp till naveln!
Kallas någonting, minns inte vad haha!

Längtar iallafall sjukt mycket till den15:maj. Helt ärligt ser jag fram emot förlossningen,
det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men jag tror att man kommer till
den stunden då man längtar så mycket, så då struntar man i rädlsan.
Visst den kommer & går, ljuga ska jag inte göra. Men den dagen är något jag ser
framemot.

Vaknar dock på nätterna & får gå upp & röra på mig, mina höfter värker som bara den,
det gör faktiskt riktigt ont. Men jag antar att det är för att jag ligger på sidan, och
magen väger ju en hel del, och det tär väl på höfterna förstår jag! Sen det där jäkla toalett
springandet, blähä nu vill ja inte veta av det mer :D Annars är allt iallafall på topp.

Kommentarer
Sofia säger:

Jätte fina bilder gumman, du är jätte fin! Och som jag har sagt förut, kommer du bli en super bra mamma! <3

2009-03-20 | 17:00:25
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
malin säger:

Så himla fina bilder!! Du är så fin!

Hormonrand, det hade jag med Alice också. Men ikke denna gång :)

2009-03-20 | 17:27:00
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Du klär som gravid gumman, hur fin som helst! Du kommer bli en toppen mamma & allt kommer gå bra! Önskar dig all lycka till den dagen & den närmar sig ju med stormsteg! Kram<3

2009-03-20 | 18:47:12
Emma säger:

Jag svarar här på kommentaren du skrev. Jo med det där om Jossi, jag svarade en gång till henne sen skrev hon en dryg mening på sin blogg sen var det inte mer med det. Jag brydde mig inte om henne bara.

2009-03-20 | 21:16:36
Bloggadress: http://emmajern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback