Hemmakväll


Ensamkväll hemma.

Jovisst är det så, slängde ihop en sockerkaka med choklad i, som är klar om ca 5-10 minuter, gott gott. Väntar på att lets dance ska börja, i brist på annat. Fast det är riktigt roligt o se ändå!

Varför vill man förstöra sitt liv med alkohol?
Alkolism är en sjukdom, det vet jag. Men om man mår så dåligt över att man dricker, så att man får ångestattacker, hjärtklappning osv, borde man inte vilja söka hjälp? Jag förstår att vissa människor är för stolta, men det går faktiskt att få denna hjälp anonymt. Och så många människor som blir sårade pågrund av alkoholen är sjukt. Den har även följt mig, genom hela livet. Kanske är det därför jag avskyr alkohol & påverkade människor, dem ger mig ångest. En ångest som gör mig arg, SÅ arg. Jag önskar att jag kunde göra något, för att hjälpa dig, men du vill inte ha våran hjälp. Och en dag, så kommer du stå helt ensam, tro mig, pappa.

Btw så ringde mamma mig för en stund sen & sa att jag absolut inte skulle öppna dörren eller släppa in om det stod en man&kvinna utanför dörren som sa att dem va från värmeverket. Dem har tydligen rånat folk här & var. Men men, jag brukar ialf inte släppa in eller överhuvudtaget öppna dörren för främlingar.

Jaja, vart en långt inlägg, behövde rensa tankarna lite, inget tvång att läsa.
/Josefine


Kommentarer
malin säger:

Gud vad läskigt :O Tänk om någon skulle komma.

Imorrn ska vi besöka storstaden Lotorp ;)

2009-03-13 | 19:42:20
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
sandra säger:

jaa usch vilka idioter asså!

2009-03-14 | 11:56:53
Johanna säger:

Jag hörde med om dem & de kan tydligen välja anndra "arbetsnamn" Tv-radiotjänst, osv osv. Så se upp & håll dörrarna låsta!

2009-03-14 | 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback