Idag


Jag fick en fråga inatt. Den gjorde mig lycklig.<3
2009-03-03! ;)


Jag ska försöka lägga upp mitt ben lite nu, legat ner för många timmar. Helt slut efter gårdagen, har huvudvärk oxå, usch mindre roligt.
 
Ska till BarnMorskan idag, ska bli kul o se vad som hänt & om värdena är bra, I hope so. Har fuskat lite med järntabletterna, pga att jag tror att det är dem som gör så att jag får ont i magen, men ska prata lite med henne idag om det.

Nee nu måste jag få i mig lite frukost.
O så slipper ni läsa ännu ett klagoinlägg från mig.
Känns som ja bara klagar hela tiden. Ska bättra mig :) / josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Härligt med sånna saker som gör en lycklig. =)

Hoppas att det går bra för dig idag & att värdena är bra, men det tror vi ju. =)

2009-03-04 | 10:35:06
malin säger:

Vad för fråga :D :D

2009-03-04 | 12:05:55
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Madde säger:

skriv och berätta om frågan du fick :D

2009-03-05 | 12:58:12
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback