Ingen vettig rubrik

Hatar & komma på en rubrik, är verkligen usel på det :D

Nu känns det att det börjar bli trångt för bebis i magen.
Knuffar & buffar hit & dit. Fast jag tror lillen vänder sig fortf, känns som det ibland.
Som att hela magen ska vridas om ungefär, gör faktiskt en aning ont !

Jag & Daniel har varit hos mammi & fika.
Hon skulle bjuda mig på allt på onsdag, hon sa åt mig att jag absolut inte fick ta med mig plånboken på kryssningen ! haha. Hade blivit dyrt om ja inte vore gravid, för då hade det blivit ett par drinkar. Jaja, snällt av henne i vilket fall. <3

Nu blir det mys framför tv:n. Ha en fortsatt bra kväll

Kommentarer
Anonym säger:

Va snäll hon är, hon ska vara väldigt glad att du är gravid, annars kunde de som sagt va blivit riktigt dyrt! :) Hoppas du får de roligt. <3

2009-03-16 | 19:12:31
sofia säger:

De förra är från mig! =)

2009-03-16 | 19:13:28
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback