Josefine


Blähä. Nu sitter jag hemma, ska strax peta i mig lite frukost plus mina folsyre & järntabletter. Får ej glömmas! Sen blir det & vika ihop all tvätt som torkat, mindre roligt måste jag säga. Men men det är ju sånt som måste göras. Grabbarna satt här igår & hade "spelkväll". Måste säga att det ser förjävligt ut efter dem, jaja på med leendet.. BLÄ PÅ ER xD

Sugen på o göra något idag, bara åka in till stan & glo, drömma sig bort i allt fint man vill ha! Men det får nog vänta. Karln ligger o sover, dessutom så får jag nog ett starkt nej av honom sen iallafall! haha.

Det börjar bli en aning svårt & vända sig i sängen nu. Usch ska det va såhär :S haha.
Jaja. / Josefine


Kommentarer
malin säger:

Snart kommer ju bebis :D

2009-03-26 | 10:01:09
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback