Josefine


Sådär, nu har ja en stund över !

Peder kom hit en sväng nyss, så jag lagade köttfärsås&makaroner åt pöjkarna. Annars hade dem väl åkt o käkat typ nån jävla korv eller något. Fått datum till dietisten nu, den 21 mars. Ska bli intressant & se va en sådan har & säga haha.

Jaja, nu är dem iväg & skulle göra något, sen efter tre någon gång ska vi väl äntligen in & beställa barnvagnen. Och hoppas på att leveranstiden inte är 12 veckor eller liknande. Behöver den ju om 10!

Påtal om frågan som gjorde mig lycklig.
Jag lär återkomma mer om det längre fram.
Ni får vänta ;)

Satt & funderade på namnet till lillkotten, hmm om det nu blir en tjej så låter ju Novalii Josefine Jern ganska fint :) Men Liam Daniel Jern stämmer ju inte riktigt överns, hmm får fundera vidare. Man behöver ju inte ha våra namn!

Nu måste jag diska iordning lite innan vi drar in till stan/ Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Va duktig du är som lagar mat åt dom! :) Jag tycker inte att de låter så konstigt med Daniel som mellan namn! Puss<3

2009-03-05 | 14:54:20
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Jag tycker att det låter bra. :) Vet många som har haft funderinga & bestämmt sig & sen när lill väl är ute så blir det ett helt annat. Konstigt. Vad ni än väljer så kommer denna lill ni får klä sig galant i det namnet. :)

2009-03-05 | 16:55:39
Pillan säger:

Ja eller hur?!Skapligt störande men finns ju folk som bara måste lägga näsan i blöt.

Vi börja med köpa lite smått tidigt man ska ju njuta av att man e gravid och inte tänka det värsta.

Hur är det med dig då?

Fina namn ni har valt tycker jag passar ju jätte bra.

2009-03-05 | 17:09:54
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Maria säger:

vilken fin header du har

2009-03-05 | 17:16:33
Bloggadress: http://mariaholgersson.blogg.se/
Madde säger:

nee ja tycker dom passa fin fint :)

2009-03-05 | 20:31:20
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback