Lördag



Nyss käkat pannkaka. Goott, men åt nog för mycket, i vanlig ordning ;P Nu ska jag strax diska, sen duscha. Och hmm vad händer sen? En lördag? Vill ju hitta på något. Daniel jobbar 12timmars helg med, trist!

Igår va jag med Sofia en svänga på kvällen. Vi såg letsdance & Hundtricket. Jaja jag vet gammal film, men ingen av oss hade sätt den :D haha. Den va väl sådär, men skratta gjorde vi ju iallafall! :)

Bebis har blivit lite lugnare i magen, faktiskt! Inte samma rörelser som förut. Börjar nog bli en aning trångt! & det bästa är att han/hon inte alls väcker mig på morgonen längre, men kvällarna kan lillen hålla på i en evighet där inne:P

Undra var jag hade varit idag om jag inte hade träffat Daniel?
Jag vill inte ens tänka tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback