Massa blaaj


Sitter hemma nu, har varit uppe hos Emma på en kopp te, med henne & sofia. Dock hann jag inte dricka upp allt, då mobilen ringde, då hade jag råkat tagit daniels nycklar istället för mina haha! Så det va bara springa hem lite snabbt & låsa sen tillbaks :)

Ikväll, ska vi eventuellt grilla, får se om det nu blir så. But I hope. Det är gott! Annars blir det nog bara slappar dag. Har inte haft börni idag, tänkte låta honom sakna oss lite ;) Ler.


Livet kan inte bli mer underbart. Har en underbar pojkvän, en BEBIS på väg & en liten voffsing. Och detta är min, bara min egna lilla familj. Som jag kommer ta hand om till 100procent. Jag älskar er. <3

För övrigt är det underbart skönt ute idag. Gick utan jacka förut, iofs är jag väldigt varm av mig, men det var himlans skönt. Kan våren vara här nu? Nu vill jag inte ha en endaste lite snöflinga till. För snart börjar träning med vovve & bebis kommer dessutom.

Jaja bla bla bla, skriver inget vettigt / Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Klart de blir grillning knasis! =) Jag och jag halka två sekunder efter du sa att här kan man halka! hahaha:D <3

2009-03-31 | 15:33:38
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback