Mums



På lite bättre humör nu iallafall. Det hjälper o skriva av sig här på bloggen. Mm nu står en banankaka & väntar på mig i ugnen. Har varit ute hos mamma och kopierat mina arbetsgivarintyg, så jag kan skicka in allt till försäkringskassan, usch är så trött på alla papper. Men vill ju få ordning på allting nu! Snart dax för bebis ;)

Har även varit & ätit på Peking med Emma & Janne idag, det va buffé. Verkligen hur gott som helst, första gången jag käka där dessutom, men abslut inte sista. Tusen tack till Emma & Janne <3

Ne nu ska jag bara slappa framför tv:n. Ha en fortsatt bra dag/Josefine

Kommentarer
Carro säger:

Men va gott med banankaka vart sugen hehe, ja gruppen e ju lite svårflörtad haha,, nä men om du känner för det så kan vi ju hålla kontakten, och ta en fika m.m eller nåt.. har samma msn adress som min mejladress så är ju bara att du addar mig där om du vill =) Nu ska ja börja med maten åt karln han kommer hem snart ^^

2009-03-23 | 16:55:29
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback