Mvc


Mitt blodtryck har legat på 110/70 min graviditet. Men idag på 150/90.
Mitt urin va helt normalt, så inga tecken på havandeskapsförgiftning.
Men nu blir det extra kontroller, för att det va grymt för högt sa hon.

Symfys/fundus måttet va 30.
Och jag har ökat 5kilo sedan förre kontrollen,
min kropp lagrar sig på vätska.
Hmm varför får jag en lustig känsla, tur att dem
håller koll på allt så pass bra.

Men nu blir det FETT förbjud & Många MOTIONSpass om dagen :S
ska jag få en riktig problem graviditet. allt som gått så bra hittils :/

Fick en ny tid nästa vecka för extra kontroll. Nu ska jag ta mig i kragen,
motionera & lugna ner mig lite.

Men bebis mådde kanon bra & hjärslagen låg på 150.<3

Kommentarer
Johanna säger:

Skönt att de håller sten koll på saker & ting. Och det är ju bätre med några kontroller extra än att det är tvärt om. Det går bra ska du se gumman. Du är en av de starkare personerna jag känner & du fixar det. <3

2009-03-04 | 17:20:46
malin säger:

Jävlar vilket blodtryck, här i Motala hade man blivit inlagd med en gång. Fy vad läskigt.

Jag hoppas det sjunker så du inte åker på h-förgiftning. För då måste ju bebis ut för tidigt =/

2009-03-04 | 18:15:34
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback