Oväsentligt..

Yeah, helt underbart väder. Här är det 12plus, dock i solen, men ändå :) Vårvårvårvårvåååårr.
Kryssing idag & träffa kändisarna ! Saknar er.



Kollade andra avenyn igår
& har funderat på det där med homosexualitet. Tänk om man skulle komma på ens pojkvän, att han va otrogen, med en annan KILLE. Hmm. Satt & funderade en stund, jag tror jag skulle blir riktigt ledsen & undra om jag någonsin betytt något. men jag skulle nog ha lättare att gå vidare än om jag hittade honom i säng med en annan tjej, ja helt ärligt, det skulle nog vara svårare att acceptera på något sätt. Vad tror ni är värst?

Ska dra mej. / Josefine

Kommentarer
Anonym säger:

Hmm.

Kan förstå ditt resonemang faktiskt. Om karln är otrogen med en karl så kunde man omöjligt påverkat det på något sätt för en annan människas sexuella läggning går inte att styra över.. Om karlskrälet däremot är otrogen tillsammans med en tjej, ja då kanske man börjar fundera på vad man gjort för fel?

Sen tror inte jag att det beror på att man gjort något fel, snarare att det fattas några viktiga trådar hos karln;)

2009-03-18 | 11:24:10
Bloggadress: http://susenknopp.blogg.se/
Janne säger:

jag försökte o ringa dig igår ju.. inget svar..

2009-03-18 | 12:24:36
Bloggadress: http://jagpetterson.blogg.se/
Ida säger:

haha, jag satt precis o tänkte på samma sak häromdagen. Jag skulle bli mindre ledsen om de va en kille konstigt nog :)

2009-03-18 | 23:12:09
malin säger:

Du har fått en award :)

2009-03-19 | 17:49:50
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback