Rubrik


Jag drömde om dig, IGEN ! Skumt, tur att det bara är drömmar som sagt. Första gången berätta jag, men inte nu. Skulle verka en aning konstigt.

Forget me know, keep me in the back of your mind.

Jaja, fick sova till 11.30 idag, uuh det va riktigt skönt. Haha. Men är iallafall lika trött som vanligt. Daniel kom hem halv fyra inatt, full & jävlig, usch tycker inte om när han druckit. Men ialf så däcka han ju som vanligt i sängen direkt. Skönt det. Så inatt har jag bara vaknat två ggr.

Fick Kramp i vaden oxå, runt tio imorse, vakna & trodde jag skulle dööh, det gör så satans himla ont. Och den här gången höll det i sig skrämmande länge, kunde inte röra foten & tårna stod rätt ut. Ne fyfan det va bara andas sig igenom skiten.

Nu är jag hungrig. Bye.

Kommentarer
Anonym säger:

iaf :)

2009-03-14 | 15:33:21
Josefine säger:

Tycker inte det spelar någon större roll hur jag förkortar IALLAFALL. För ni förstår väl hur jag menar ändå. Svagt & kommentera anonymt ;)

2009-03-14 | 15:57:49
Bloggadress: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Josefine säger:

Tycker inte det spelar någon större roll hur jag förkortar IALLAFALL. För ni förstår väl hur jag menar ändå. Svagt & kommentera anonymt ;)

2009-03-14 | 15:57:52
Bloggadress: http://jsoodeerberg.blogg.se/
malin säger:

Du får skriva hur du vill, din blogg. Ingen annans ;D

2009-03-14 | 18:03:11
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback