Tisdag


Vill bara tacka för alla snälla kommenterar jämt!



Gu nu sitter jag här, tröttare än någonsin, varför går jag upp för? Hmm.  Klippa mig idag då, ska bli helt wonderful, helt ärligt så har jag inte klippt mig sen i sommras, mitt hår är som en risbuske, nee snarare svinto! Funderar på att köpa en hårfärg & slänga i oxå, billigare & göra själv, än hos frissan. Men får se, inte det lättaste o göra själv kanske, så får se om någon vill hjälpa mig!

Johan ringde igår & frågade om jag ville ha en barnvagn, men jag har ju redan köpt än. Så glad att han bryr sig, han är verkligen jätte snäll! Idag åker han på jobb i tio dagar, han har fått vikariat på Cinderella fram till augusti, efter det säkert fortsatt jobb. Är glad för din skull bror, du behöver detta. Du har ju alltid levt ditt liv på sjön, så detta kunde ju inte bli bättre. Fast ja, 10 dagar av slit, det tär på kroppen. Jag orkade bara 8 månader på den där båten, men nu saknar jag demma alla, mer än någonsin.

Ne nu ska jag stoppa i mig lite frukost & sätta mig framför dumburken. / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback