Tisdag


Min dag börja kl 07.00 ungefär, satte mig här, skrev lite har ja för mig? Hmm. Sedan blev det duschen, sjukan & sedan hem. Då va det dax & städa, sedan kom folket, bjöd på mat, diska, kom ännu mer, ännu mer mat, diska ännu mera. varit barnvakt & har samtidigt haft tvätten. Mitt ben värker, min rygg värker & kotten i magen sparkar mig öm. Men inte fan klagar jag för det! Här ska man vara stark.

Synd bara att man inte kunde få lite hjälp av Daniel. Men så är det!
Nu är han iväg & bowlar, och här sitter man.

Blir nog sängen, för inte fasen är ja på humör./josefine


Kommentarer
malin säger:

Men för fan!! Be han hjälpa till, du kommer ju föda snart om du inte lugnar ner dig.

2009-03-04 | 08:31:47
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback