TisdagMorgon


Sådär, mamma ringde & väckte mig imorse angående vovven. Hon hade fixat en privat träning, plus att den här killen ska komma hem till oss en gång & hjälpa oss med grejjer i hemmet som har med hunden & göra.

Mamma&Hampus va här igår. Jag berättade att jag ville ha Eda som bedövning, Hon sa NEJNEJ. Hon tog det, hon sa att dem slog in ett rör i ryggen, nejfyfan det lät så groteskt när hon sa det, tror inte hon mena riktigt så. Men iallafall så drömde jag om det inatt & vakna 03.18 alldeles svettig & livrädd. aaaaaaaaah. Sluta skräm mig människor. Men så sa hon att eda tog bort krystvärkarna & då blir det oftast sugklocka eller liknande, och det vill jag inte. uhuu!

Ne nu ska jag nog strax duscha. / Josefine

Kommentarer
malin säger:

Det är rätt olika hur det blir för alla, dom flesta tar ju faktiskt eda i dagens läge. Så det är ju inte samma som för 18 år sen :P

2009-03-31 | 14:05:27
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofie säger:

Ja lovar dig jossa, att eda är de bästa ja tog.. Ja ångrar de inte en sekund.. De tar bort all värk och de är så skönt.. men du har fortfarande de där trycket kvar och du känner när du ska krysta.. men de gör bara inte ont längre :) Ja rekomenderar de verkligen...

2009-03-31 | 14:57:18
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
carro säger:

Tycker du ska ta det som känns bäst för dig när det väl är dags i samråd med barnmorskorna, jag tänker ta eda ifall jag blir för trött och det blir föör ooont. Litar på att det ska gå bra, syrran tog det och det gör att man får lite mer ny energi när man haft så himla ont väldigt länge.

2009-03-31 | 20:43:10
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback