TODAY


Föräldrautbildningen

Vi kom dit, jag hade socialfobi, så jag satt knäpptyst. Va iallafall 7par, förstabarns föräldrar. Vi va nog iallafall dem yngsta där! Men vi fick sitta & lyssna på barnmorskan ett tag, sen va det dax för presentation, neeeeej tänkte ju jag. Uhä hatar & prata inför folk i grupp, spec som jag inte känner. Men det gick ju bra tillslut iallafall haha.

Ialf så va det riktigt trevligt. Skratta en del! Så ser fram emot nästa träff på måndag! Då blir det mer prat om själva förlossningen osv. Det va kul & träffa andra förstabarns föräldrar, dem tänker likadant & har samma frågor. Så vi fick sätta oss tjejjer & killar i var sitt rum & disskutera kring saker, ja visst satt nog mest o skratta. Fick inget direkt uppskrivet som vi ville veta :D Haha. Vi alla kom fram till att vi var livrädda för det där med om man måste klippa, & hur det blir att gå på toa efteråt osv osv. massa blaaaj egentligen.

Nu

Har jag legat & sovit en stund, eller stund&stund, ca 2 timmar, haha. Vart helt slut efter det där mötet med alla nya människor :P Så vad ska man göra idag? Funderar på bjuda ut sig till mammi på fika.

Men fyfan va pinsamt det är att åka nånstans, daniel har ju lånat en GAMMAL  volvo145 haha, ser ut som en likbil eller nått gammalt åbäke, de skumpar fram på vägen som om den närsom skulle gå sönder. haha ne usch förut efter mötet sprang jag till bilen för att folk inte skulle se oss i den :D haha. Fan va pinsamt, hoppas han får igång på 945:an snart.

Jaja, nu ska jag skala potatis säger karln. / Josefine




Kommentarer
Johanna säger:

Jag sa ju att det skulle gå bra. Nervositeten brukar alltid ge med sig. :)

2009-03-16 | 16:34:37
Anonym säger:

En 145 är ju bara fränt att komma i. hihi

2009-03-16 | 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback