Tröööött


Ingen lust eller ork till att skriva, vet inte vad jag ska skriva om!? Här händer inget vettigt, haha. Jag vakna sju imorse, va vaken en timme, somna om & vakna sedan runt tio. Blähä jag vill sova typ till tre eller nått :P Passa på nu liksom, men nejnej.

Bebis far runt som en tok & sparkar sönder mina inre organ känns det som :D Extra kontroll hos bm den här veckan då, bara hoppas på att blodtrycket lagt sig, vilket jag inte tror.



Johan min bror är ju bara för snäll. Fick reda på igår att han hade gjort ett sparkonto åt mig, som jag bara kommer nå i maj. Vart chockad när han sa det, men jag tyckte det va hur snällt som helst. Han sa att - ja det kan ju behövas då, o iofs har han väl rätt i det :)

Ne nu måste jag typ vila mina trötta ögon. trött hela tiden / Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Va snällt av honom. :)

2009-03-09 | 11:29:13
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback