Trötter



Sådär, äntligen är denna dag snart över & jag kan lägga mig i sängen & bara ta det lungt! För jag är sjukt trött, idag har jag även märkt att nu klarar jag inte av att sitta längre stunder, för fy fan va ont i svanken jag får :S aah. Haha. Gud va jag klagar hela tiden. Har fasen inget vettigt att skriva om :D

Varit hos Daniels farmor&farfar idag, käkade god mat & efterätt. Va hur trevligt som helst, spelade kort oxå, men det va ju daniel & ulla som vann i vanlig ordning!:)

Blev inte att träffa pappi idag, va massa folk där & jag är inte så särskilt pigg. Så vi skulle ses imorgon istället! Gick upp till Emmsan en sväng förut & pratade lite, men nu sitter jag hemma. Ska slänga mig framför den efterlängtade TV:N :D

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
malin säger:

Man får klaga ;D

2009-03-05 | 08:30:31
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback