Tack Hjärtat


Daniel kom hem en sväng nyss, med ett kvitto. Då hade han bokat en klippningstid åt mig, aaah imorgon klockan fyra, panik. Vill göra nått med mitt hår, inte bara toppa. Men vettitusan vad, måste komma på något tills imorgon.

Iallafall så va det ur snällt av honom, tror han märker att jag börjar bli riktigt depp nu, det är jobbigt. Man ser alla fina vårkläder komma in & alla snygga skor, och jag kan inte handla NÅGONTING, snyft.

Sitter & små drömmer mig bort bland alla kläder nu, vill bara handla massor. Sitter & tittar på vårens nya kollektioner, ge mig allt tack. Uh! Jaja jag får handla sen, när jag vet vad som passar & när pengar finns.

Blabla bla, skriver inget vettigt ..

Kommentarer
Madde säger:

va snäll han är :)

2009-03-09 | 15:35:54
Johanna säger:

Vilken gentleman. Riktigt rart.... Oväntade överraskningar är alltid uppskattade.

2009-03-09 | 17:13:21
sandra walfridsson säger:

åhh förstår precis vad du menar med alla vårkläder.. Vill också handla allt men kan inte köpa något :(

2009-03-10 | 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback