Inne i vecka 31

Gårdagen

Jag & hjärtat gick upp runt halv tio. Bara myste & slappade, lagade kotletter, potatis & sås runt ett. Åkte sedan ut till min mamms & fikade på semlor, vilket va mindre bra för mig. Men sedan ialf så bar det av till Ikea, köpte mig två fina hyllor till köket, en ny klocka, ljus osv. Eller Daniel köpte åt mig, tack snutt. Sedan blev det ett minne till min bärbara, den har blivit lite seg, men  nu funkar den prima:) Köpte även en trådlös rauter, så daniel o jag får internet på båda datorerna, men det fick vi fan inte igång igår.

Idag - Gick jag in i vecka 31

Och tjockare blir jag, mamma sa at hon inte ens va såhär tjock nångång under sin graviditet: What? Hur liten va hon tänkte jag. Men sen kolla jag hennes mått & grejjer, ljugpotta på henne :) Bebis där inne blir allt starkare & starkare, och det gör bara ondare & ondare. Lillen vill nog ut, men nej nej inte ännu.

Nätterna blir bara svårare & svårare, inatt fick jag springa på toaletten 4ggr, usch det är jobbigt när man är sjukt trött. Haft sammandragningar nu med i 2 dagar som tär på mig. Jag kan inte gå så fort som jag vill, kan inte göra vad jag vill. & jag kan absolut inte böja mig ner, uhä det börjar bli jobbigt haha.

Haha Daniel & jag stod & kolla i en bok igår, om förlossningar & fick se massa bilder, Både jag & daniel typ svimma, haha nevars, men fytusan tänkte jag för mig själv, hur ska jag klara det här & jag tror daniel tänkte samma tanke. Men här måste man va stark, har man gett sig in i leken får man leken tåla!

Är iallafall glad att jag har sluppit bristningarna hittills. Och jag hoppas inte att jag får några heller. Låg & funderade på vad det förta jag ska göra är om två månader. Och det är att lägga mig i SOLARIUMET igen, fasen va ja längtar, haha.  Har aldrig kännt mig såhär likblek.




Ett stort Grattis till Emma & Janne oxå för bebis i magen :)
Ha en fortsatt bra dag / Josefine

Kommentarer
Sofie säger:

gud vilken fin mage du har :)

2009-03-07 | 11:47:33
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
malin säger:

Jätte fin är din mage!! :D

2009-03-07 | 12:43:20
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Vilken härlig mage du har. Kommer du inte sakna den lite sen? :P

2009-03-07 | 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback