Du är saknad



JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING

Nu är klockan 22.20 & hjärtat slutar 23.12. Känns som en evighet tills dess, jag är trött. Men vill ändå ha en bamsekram innan jag somnar!

Den här dagen har gått förvånansvärt fort, Suttit hemma mestadels av dagen. Va in till stan med Sofia en svänga, men jag blev riktigt dålig där inne, trött & illamående, usch jag tror inte mitt hb ligger rätt till. Men jag kan inte äta dem där jävla järntabletterna. Tur jag ska till bm imorgon för extra kontroll av mitt blodtryck, får prata mer om det då.

Ne ska jag jag typ slappa framför tv:n & hoppas på att jag inte somnar. Kanske ta en kopp te, köpte ett mango/grädde/caramell te idag, awfy tusan va gott det luktar, smakar säkert lika gott med, mums ;)

Godnatt! /Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback