Nattinatti



Våran snutt.
Han är redan väldigt älskad.


Idag haha, vilken dag. Tappade bort mina nycklar förut, Satt en lapp på soppföråddet att en kille hade hittat dem, och fanns i lägenhet ....! Gu så pinsamt & gå dit, haha. Men men va ju illa tvungen. Börni va här idag igen, allt gick kanon. Sofia har varit här på fika & så har vi även varit uppe på viberga, ja shoppa lite valp grejjer :)

Nu är både jag & bebis i magen trötta, han/hon lugna ner sig nu, bökat runt där inne som en tok idag fick en fot rätt ut i sidan :S Kändes som magen skulle spricka. haha. Sötnos där inne<3 Förresten, ställde mig på vågen idag, hade gått ner 1kilo, o det va när jag hade ätit varma mackor. Måste va detta springande med valp i trappen. Kanske är bra med lite träning både för min & bebis del. Och nu får ni inte misstolka mig, som att ja bantar, utan att det kanske är bra att röra på sig. Har ju mest suttit & latat i 9månader. Tänkte åhfasen nu är ja gravid, nu har ja en anledning att äta ungefär. Den ovanan ska bort.

Nu blir det nog sängdax, eller om man ska försöka hålla sig vaken till älsk slutar.
Bara 15min kvar. Jaja, godnatt / Josefine

Kommentarer
linn säger:

vad är vovven för ras?

2009-03-30 | 23:18:23
Bloggadress: http://linnsssan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback