Vecka 33



Idag har jag varit duktig, yeey! Gick hem till Dennis med Sandra & kolla in hans radhus, den va riktigt jäkla fin måste jag ju säga. Det har han gjort bra :) Sen gick vi hem till Sandra en sväng, käkade smörgåstårta, den tackar vi för, jätte god!

Och sen nu kom jag precis innan för dörren, måste säga att jag varit duktig & gått en hel del idag. Nu väntar jag på att karln ska komma hem, får se vad vi hittar på.


Gick in i vecka 33 idag. Bebis snart är du här :)
Åh kollar ut nu, himlen är precis rosa, jag bara älskar att våren äntligen är här.

Kommentarer
Amanda säger:

Ja, visst är det härligt med vår!! :o)

2009-03-21 | 20:34:51
Bloggadress: http://creyla.blogg.se/
sandra säger:

gött med smörgåstårta =) hihi

2009-03-22 | 00:48:47
Johanna säger:

Lägenheten blev jätte fin. Men vilket slit tror min pöjk tycker det är skönt att ha det klart nu, han bodde fan där ett tag. haha.

Våren är varmt välommen om man säger så. Love it Lovie it love it!!!!

2009-03-22 | 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback