Vecka32



Heelt glömt bort att jag gick in i vecka 32 igår.
Har dock ingen bild från idag, denna bild är en en vecka gammal.
Men men.

Graviditen går bra, tröttheten är extreeem, sover, sover & sover. Humöret känns just nu ganska bra, går växelvis upp&ner.
Får kramp i vaderna, det är riktigt jobbigt faktiskt. Men ännu inga förverkar, bara sammandragningar, magen blir stenhård & allt låser sig, men inget som gör ont.

Imorgonbitti 08.30 ska jag & Daniel på föräldrautbildningen, fan jag sitter nervös som en liten skit. dock inte för att vi ska dit, utan för att jag fan har socialfobi, vill inte träffa massa folk :D haha.



Jag älskar dig gubben.
/Josefine

Kommentarer
aLeX säger:

Tack för kommentaren. Och det går nog bra imorn på dagismötet eller va de nu va :P

2009-03-16 | 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback