2 dagar kvar.



Idag har jag hunnit med ett besök hos barnmorskan. Sista besöket får vi hoppas. För nu är det ju bara 2 dagar kvar till beräknad förlossning. Men har en ny tid den 27:e ifall inte bebis vill komma ut, och då blir det väl att åka in till lassarettet för prover oså eller vad hon babbla på om, men det får vi väl hoppas att det inte blir. Daniel räknar ner timmarna nu haha mupp, jag räknar dagar, känns enklare.

Sen blev det en promenad med Börnibubb, fick även se en liten igelkott, så söt så. Burra ihop sig & vart livrädd när vi kom. Dock sprang han inte iväg ialf, utan sneglade lite på oss då & då. haha så jag tog ett kort.

Nu har jag precis ätit, usch trött på att jag äter samma mat varje dag i stort sätt. Men jag har inte orken att göra något. Och Daniel äter väl ute antar jag, den grisen. Eftersom han jobbar eftermiddag. Ne men usch nu vart jag trött, kanske ska ta & se en film, har lånat 3 av Sofia. Men bara lyckats sätt en än, somnar ju bara haha :D

Ha en fortsatt bra dag / Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

ååå en igelkott. Guu va gulligt. Det var inte igår man såg en sån. =)

Du får väl tvinga karln din att bjuda med dig ut när han ända åker ut & äter på jobbet. :P

2009-05-13 | 15:51:02
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback