22.24


Varit med mamma & dem hos mormor&morfar i sommarstugan idag, blev bjudna på fika & tårta. Riktigt mums :) haha. Gottegris som man är, hmrf borde inte äta sånt. Men en dag i veckan får man väl unna sig lite ! Hampus den grisen har badat idag, och gissa om jag var avundsjuk, svettig som man var ville ja bara hoppa i sjön & svalka av mig, men nej nej det får vänta. Suck.

Imorgon blir det förhoppningsvis att åka ut till mamma igen, då ska vi göra hand&fotavtrycken, sen ska hon förhoppningsvis färga håret på mig oxå. Älskling jobbar 12 timmars imorgon, men sen är han ledig en vecka igen, så himla skönt när han är hemma.

Nu har vi varit ute & gått ett lång varv med Börni, jag tog Novalii i bärselen. Hon tyckte om det, somna som en stock. Hon kände väl igen gunget, efter & ha legat i min mage i 9 månader. Dock va det inte lika skönt för min slitna rygg, men men allt för min söttösa :) Ne nu ska jag ta en kvällsmacka, sen lägga mig i sängen
. Godnatt


Kommentarer
Sofia säger:

Va gulligt med fot och handavtryck! =) <3

2009-05-31 | 11:53:01
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback