22.57


Nu är vi äntligen hemma igen, så himla skönt & sätta sig här & slappna av.

Sjukhusbesöket gick kanon bra & hon va frisk min lilla tjeja. Vi gjorde Ekg & blåsljudsundersökning. Och det visade att allting va normalt, -pustar äntligen ut. Sedan har hon små ryckningar ibland när hon sover, men tydligen så var det många bebisar som hade det.

Sedan har vi varit ute hos Daniels pappa en sväng, sedan hos min pappa, vi fick en videokamera av honom, en ny, jätte fin & en liten stol till Novalii. Så himla snällt av honom. Sedan åkte vi hem till Daniels mamma, käka en familjepizza haha, efter en stund kom anna, novalii fick massa fina kläder av henne.

Ah glömde tillägga att jag shoppa kläder till novalii idag för 600 kr & en napphållare & en registreringskylt som det står Novalii på som ska sitta på vagnen. Så nu är hon fin min prinsessa. Träffade Theres & Emilia i stan med, så söt var hon lilla tjejan, dessutom va det kul att träffa theres med, bara skrivit på msn innan :)

Livet känns så himla underbart nu, äntligen kommit in i det "nya livet" lite, fått ordning på amningen & lite bättre ordning på saker & ting. Imorgon kommer barnmorskan på hembesök. Så jag ska nog ta & städa upp här lite imorgonbitti haha. Ne nu ska jag mysa med mina älsklingar. Godnatt



Kommentarer
malin säger:

Skönt att det var bra :)

2009-05-28 | 08:48:31
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Vilket tur att de va bra! :) Måste ses! :) <3

2009-05-28 | 10:14:38
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Va skönt att höra att lill tjejan mår bra! =)

2009-05-28 | 11:21:27
Madde säger:

så söt tjeja ni fått :)

2009-05-28 | 12:15:18
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Pillan säger:

heeej!



Vart köpte ni skylten till vagnen?

vad söt hon e eran dotter, har ni börjat komma in lite i vardagen nu?Kram

2009-05-29 | 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback