22.58


Så va denna dag över. Och jag är tröttare än någonsin.

Va på marknaden en sväng idag, dock en snabbsväng. Hade ju med oss Börni, synd om honom i värmen. Träffade Johanna & Sandra oxå, trevligt trevligt. Jaja jag handla inget spec där nere, va mest skit, som vanligt. Går väl mest på marknad för att vara lite social ;D hah. Va väl hemma runt tre snåret, då gick jag & novalii & la oss, daniel kom in & väckte oss halv sex, fick lite små panik då vi skulle vara ute hos mamma klockan sex för att äta tacos. Så då va det bara ge stumpan mat, väl klara skiter hon ner sig, typ 3 ggr. Hrmf, va ute runt halv sju. haha. Jaja så är det när man har ett litet barn.

Va ialf mys ute hos mamma, blev tacos, lite kubb spelande & sen kolla vi talangjakten. Men men, nu ska jag strax sova,är helt slut & imorgon ska jag upp tidigt, ut till mamma, daniel jobbar 12 timmars helg, suck. Ska ialf göra fot & hand avtryck på Novalii i gips imorgon :)


Ne, nu är det läggdax, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback