3 dagar till bf



Såhär jätte snygg & fräsch är jag 3 dagar innan bf.
Jag orkar inte bry mig ett skit om hur jag ser ut, usch.
Svullen & dan. Nu vill ja att lillkotte ska ta & komma ut.
Så man har något & mysa med om dagarna :)

Ne nu ska jag nog sluta vara så negativ, så vad ska jag göra idag då. Stod nyss & gjorde mig ett par pannkakor, har inte orken till någon speciell mat. Sen piper lillkillen här hemma, så¨jag ska väl passa på & gå en promenad innan det blir regn, som mormor sa att det skulle bli, men det återstår ju att se :D haha.

Jaja, återkommer. / JOsefine.


Kommentarer
Johanna säger:

Ja det är väl hon som känner allt sånt där på sig? Åska osv med va? Komme rihåg när boysen va på sjön & hon ringde & sa att det var värsta åskvädret på väg & visst hade hon rätt alltid, guu va rädda vi var då. haha.

Lille Hampe hade väl också sånna känslor vill jag minnas. Snacka om ett sjunde sinne.

Hoppas det inte började regna på dig! =)

2009-05-12 | 12:59:07
Anonym säger:

Men gud vad det har sjunkit :D Bebis snart juu!!!

2009-05-12 | 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback