6:e dagen avklarad


Okej, nu sitter man här, frossar mängder med choklad, hrmf mindre bra. Men det är ju så sjukt gott & suget efter något sött är enormt. Okej, jag kör på att jag får äta sånt här dem sista dagarna nu fram till bebis haha. Sen slutätet.

Varit ute på promenad med börni i skogen idag, både vid stjärnvik, jag & daniel. Sedan ute hos mamma! Sedan blev det en svänga till perfekt med Sofia, blev en smaskig tonfisksallad :) Nu sitter jag & väntar på att Börni ska typ somna för kvällen, så kanske ja ska knalla upp till Emma & Sofia & ögra dem lite sällskap, men beror som sagt på börni. Lämnar inte en vild liten valp ensam, då vet man inte hur lägenheten ser ut. haha. Dock är jag ju bara borta en timma, men på en timma hinner han göra mycket bus.

Läste Malins blogg om att hon åkt in till förlossningen idag, är så sjukt nyfiken & håller tummarna för dem :) Lycka till.
Jaja nog för idag / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback