:/


 
Usch just nu mår jag sådär halvt pissigt så man bara vill gå & gömma sig någonstans. Självförtroendet har hamnat på botten, IGEN. När jag kollar på hur jag har förändrats så känns allt sådär jätte tungt & jobbigt! Alla säger, -men du är ju gravid. Men vad fan har det för betydelse, det är ingen anledning till att man får se ut som en halv ko. Finns dem som är sjukt snygga som gravida, som bara har en mage. Men jag har bara mig själv att skylla, ja kunde dock ha ätit en hel del mindre.

Nog om det. Nu vill jag klaga lite på hur förbannat jobbigt det är. Hur trött jag är på dessa ilningar ner i bäckenet & hur sjukt ont det gör när bebis puffar & buffar där inne. Även där säger alla åh vad mysigt, men jag säger aj vad ont det gör. Sen orkar jag inte med när folk säger negativa saker om grav, förlossning. Undvik det tack!



Bebis KOM UT! <3 Vi längtar.


Kommentarer
Johanna säger:

Det här fixar du gumman, du är en av de starkaste personer jag känner så klart du fixar dig igenom detta. Och du en sak till du är väl lika snygg som alltid, med eller utan bebmaga. Du fixar det här.<3

2009-05-12 | 06:38:55
Madde säger:

Kroppen får du ta hand om efter och det där med förlossning, man vet juh inte hur sin egna förlossning kommer bli fören du har gått igenom den. Så tänk på allt det bra!!



När bääsen är här får vi ta en shopping dag till dom små, å kanske lite till oss själva med :D

2009-05-12 | 09:31:10
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
E. säger:

Jag tycker du är jättefin med bebismagen! :)

2009-05-12 | 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback