Här händer ingenting.

Idag då.

Mhmm dagen började vid elva, då gick jag upp, fixade iordning lite käk. Sedan gjorde jag mig iordning, så gott som jag orkade vill säga! Där menar ja bara borsta igenom tänder & håret & lite mascara haha:)

Men men sedan gick jag ett varv med Börni, eller släpade honom, han vägrar gå till & från. Sedan hem, sov till halv fyra :O ohoo, då åkte jag in till stan en sväng & handlade lite mat, sedan hem igen, packa upp skiten. Sen fort ner till tvättstugan, kom på att jag hade tvätttid idag & jag bara va tuvngen & tvätta idag ifall bebis kommer snart, då lär ja inte ha tid med det. Så det blev 2 maskiner & sedan upp & diska & fixa kvällsmat. Skulle egentligen ha hunnit med att dammsuga idag oxå, men nej det får jag ta imorgon!

Lite små jobbigt när folk ringer & frågar om jag känner något. Hrmf skulle jag känna något så skulle jag åka in & sedan meddela er när orken finns. Det blir bara jobbigt om ni ringer & tjatar. Jag förstår att ni kanske är nyfikna eller så, men jag går själv varje dag & hoppas.

Folk förändras förvånansvärt fort & ibland känns det bara som att man duger för stunden, eller då det bara finns "jag" så att säga, lite trist. Här sitter man iallafall, ska strax lägga mig framför tv:n. Usch det är så tråkigt när Daniel jobbar till elva på kvällarna !



LoveLoveLove<3


Kommentarer
Sofia säger:

Gumman, jag finns här för dig jämt. Och de hoppas jag att du vet också! Känner du dig ensam eller bara behöver prata, du kan ringa vilken tid på dygnet. Du betyder mycket för mig och jag tycker om dig. DU är en underbar vän <3

2009-05-12 | 23:03:09
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback