Härligt väder

Oh vaknade upp med bra väder, yes yes. Dock har jag ju gjort det varje morgon, för att det sedan ska komma skit regn & sen bli fint på kvällen igen, hmm skumt väder. Men jag hoppas det håller i sig nu iallafall! Igår kväll gick jag & Daniel runt vinbjörnsparken med Börni, övade lite inkallning & grejer, när vi kom hem va han helt slut :D haha.

Måste ringa vetrinären med om vaccinations sprutan, inte glömma.

Idag blir det iallafall att städa Daniels bil, som han äntligen fått igång, Ujejuj jag är glad, en mardrömm hade det varit att få åka 145:a in till BB. Så imorgon ska den besiktas osv. Sedan vid fyra ska vi ut på träning på Börni igen, han ska lära sig fot, haha får se hur det går :D Grisfisen.



Ne nu ska jag duscha :) / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback