Idag

Dagen började 08.00, då skulle stumpan ha mat. Sedan gjorde vi oss iordning för att fara in till stan för "läkarundersökning" på Novali, hrmf trodde jag. Men då va det kontroll på mitt blodtryck som fortfarande är lika högt, så vi måste ha fortsatt koll på mig. Ialf så vägde vi novalii, hon vägde 3715gram vid förlossningen & nu 3960gram, så hon växer stumpan, ett riktigt matvrak.

Sedan efter besöket bar det av till Ikea, köpte ett nytt skötbord, lampor, spegel, nya påslakan & glas & lite skit. Tyckte inte vi handla så mycket, ändå rusa pengarna iväg upp mot flera tusen :S Uhä. Nu sitter vi hemma, Daniel sätter iop skötbordet & jag slappar här, har nyss badat stumpan. Tihi hon får så krulligt hår! :) Åhh naveln ramla av igår, kräktes nästintill, uhä, daniel tog i den som ingenting. Jaja jag är väl lite känslig haha.


P.s pappa daniel är dålig på att ta kort, blir alltid suddigt :D

Ne nu ska jag inte ödlsa mer tid här. Har annat & styra med. / Josefine


Kommentarer
Sandra säger:

Va fin hon är. Fin bild i badbaljan, även om den är lite suddig ;)

2009-05-26 | 20:46:35
Bloggadress: http://galaxia.blogg.se/
Emma säger:

Grattis till er egna lilla familj. Hon är underbart söt. Lycka till!

2009-05-27 | 09:01:37
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback