Ingenting alls



Idag.

Morgonen började vid kl 10.00 ungefär. Eller jag är väl uppe & springer till & från hela nätterna, men jag klev ur sängen då iallafall. Blev lite frukost, sen åkte jag & pojkarna ut i skogen & gick på en promenad, börni älskar skogen helt klart :)

Sedan blev det hem & laga mat, blev potatismos, köttbullar & gräddsås. Inte helt fel faktiskt! Sen åkte hjärtat till jobbet & jag gick & la mig, sov till halv fyra. Sen promenad med Börni, Och en sväng förbi Emma på en kopp te! Det tackar vi för :) Nu sitter jag hemma & funderar på vad jag ska sysselsätta mig med, sitter ju bara & tänker på när det ska hända något egentligen :/ Hrmf.

Det händer inte så mycket just nu, känns som jag bara går & väntar på att lill ska ta & vilja komma ut. Får liksom inte arslet ur vagnen att göra någonting alls. Skulle dock beövas dammsuga här hemma, men neeeeeej. Jag går hellre & sover :D

Ne nu får bebis ta & komma, ja blir tokig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback