Iväg idag igen

Ställde mig på vågen idag & insåg att jag hade gått ner 14kilo nu! Yes. Känns faktiskt helt underbart bra!  Snuttan ligger & sover, ska in till vrinnevisjukhuset idag med, för blåsljudsundersökning på lillan & jag hoppas verkligen att allting är bra. Usch har mått så hemskt dåligt dem senaste dagarna, går & oroar mig.

Fick min föräldrapenning idag, och den va inte fy skam vill ja lova :) Kanske blir en shopping runda idag om karln tillåter, en ny mobil skulle ju inte heller vara helt fel ;D Och såklart grejjer till snutt.

Ne nu ska jag äta lite frukost, sen vill nog börnigull ut en sväng. /Josefine

Kommentarer
Emma säger:

Hoppas att det gick bra på sjukan idag.. Jag saknar er.. Du/Ni får komma på en kopp te någon dag.. Eller om jag kommer förbi till dej någon dag..

2009-05-27 | 17:50:21
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
carro säger:

Tja hoppas sjukhusbesöket gick bra, min systerdotter hade oxå lite blåsljud sina första veckor men det är borta nu. Visst är det härligt när vikten går neråt hela tiden =) har gått ner ca 16kg. Vi får höras nån dag och ta en promenad med vagnarna =) Kramis ps har en ny blogg hehe.

2009-05-27 | 20:48:17
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback