Konstig känsla

Natten har som sagt varit jobbig.

Dagen har varit värre. Sov till halv tre, gick upp & fick som "magknip" typ. Känner mig alldeles varm i kroppen & har frossa samtidigt. Kanske håller på att bli sjuk :/ Iallafall så bestämmde jag mig för att övervinna den där trötthets/sjuk känslan. Så jag slängde iväg ett mess till Emma, så vi har varit i vinbjörnsparken med hundarna, dem busa & hade kul! Så Börni sover som en stock & har gjort sen klockan 16.oo typ haha.

Nu vill jag bara att Daniel ska ta & komma hem från Katrineholm, känns obehagligt att vara själv när man mår såhär, är yr & dan. Ne usch jag ska nog lägga mig ner en stund nu. / Josefine

P.s

 Ett stort grattis till Malin som har fått sin lilla pojke nu :)


Kommentarer
Sofia säger:

Oooh va roligt för henne! :D

2009-05-10 | 17:43:40
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Sofia säger:

Jaa vi hade kul igår, synd abra att du inte kunde och orka vara kvar! :) ja har blivit bjuden på de ja! :D Häng på om de passar och så. Puss<3

2009-05-10 | 17:48:11
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Carro säger:

Tja, trist att du känner dig som om du vore lite sjuk.. men ett tips om du vaknar pigg och utvilad så städa och tvätta järnet och putsa fönster och gå långpromenad.. det gjorde nämnligen jag förra fredan och sen kände jag första värken på lördagsmorgonen och sen så var hon född i söndagsmorse, mådde skitbra under hela fredan och lördan.. var hur häftigt som helst sen när man var på fl på kvällen. =) Fattar inte att vi har haft henne hos oss i en vecka nu =) Kram på dig och vila så mkt du kan emellanåt och ät gott o kolla film oså.. det glömmer man bort när bebisen har kommit hehe.

2009-05-10 | 18:00:40
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/
JOhanna säger:

Grattis till henne!

2009-05-11 | 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback