Mcd

Nu är man hemma igen. Varit iväg till stan en svänga, Daniels syster Anna bjöd på McD :) Gött gött. Nu sitter Daniel & spelar & ja funderar på vad ja ska sysselsätta mig med, ah så tråkigt väder, nu vill ja ha fint igen tack. Är ju mindre roligt & träna med Börni ute med när det är sånt här skitväder.

Jaja angående brevet ja fick. Så skrev jag att jag tyckte dock att dem kunde komma till mig, om dem nu visste vem jag va, med sina klagomål som slipper vi oklarheter! Rätt eller fel gjort? Skitsamma, ja tycker så iallafall.

/ Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

jaa tyckte att de va helt rätt gjort, fega om de inte vågar stå för vem de är!

2009-05-06 | 22:43:35
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Tycker du gjorde helt rätt, va är det för pucko ? :/

2009-05-07 | 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback