Ny vecka.


Den här natten har varit riktigt jobbig. Vaken med jämna mellan rum, värkar & illamående. Usch inget vidrae, idag har jag en svag molande "mensvärk". Är det nu man ska börja bli lite nervös kanske, för mamma har ju oxå under hela tiden sagt att "pojken" som hon tror, kommer den 5:e maj. inatt. Jaja vi får se :D

Åh sofia fuskunge är i ullared idag & shoppar loss, lite avis man är då :D hehe. Nu ska jga äta upp min yoghurt, sen ska ja knalla upp en sväng till Emma på en kopp te. Är hundledig med, daniel tog med börni, skönt o va själv. uh!

Jaja jag återkommer / Josefine


Kommentarer
malin säger:

Roligt om den kommer :)

2009-05-04 | 13:41:50
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Hahaa, jaa de va roligt, hann inte med allt så tycker vi tar och bokar en resa i höst! :) <3

2009-05-04 | 20:32:24
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Anonym säger:

Härligt, snart är lill här. =)

Jag ver med i Lullared, trevlans, men ack alldeles för kort tid.

2009-05-04 | 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback