Övertrött?


Måste ju bara säga att de har känts väldigt lustigt & oroligt i min mage ett tag. Samt lite små värkar & en ganska så kraftig. Börjar det äntligen hända något, eller är det bara falskt alarm. Hmm ja det återstår ju att se, kanske blir bebis snart ändå :) Hoppas. Väntar med spänning på någon tecken.

Jag är trött, som vanligt. Börni ligger & gnäller & är skit uttråkad, men han får faktiskt ta & lägga sig för kvällen nu tycker jag ;) Ska väl få gå ut & kissa en gång till, men här blir det ingen mer långpromenad idag inte & inte mer bus för den delen heller.

Nehepp, om man skulle slappa lite framför tv:n nu, men en kopp te & lite glass. Oh eller varm oboy med glass i, usch jag känner hur onyttig jag är. men gud så gott det är.

Haha på tal om goda saker, så va Jag, Emma & Lisa borta på Josephine förut & käka, Lisa käkade hamburgartallrik, men gav nog hälften av sina pommes till bruno som va med, påvägen hem stannar bruno & skiter, lisa skriker rätt ut att emma får ta upp det. Emma säger lungt & sansat, nej du, det är dina pommes som kommer ut, OJ kolla vilka stora pommes. haha. Gu va jag skratta, emma är knas & jag har sjuk humor :D Ursäkta, jag är nog lite små trött ;P

/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback