Piggare


 

Sådär nu har ja sovit en stund till, så nu är jag faktiskt mycket piggare, skönt det! Vädret idag är inte det bästa, men det har ju varit helt underbart länge nu, så regn en dag skadar inte. Nu ska jag strax hoppa in i en dusch tänkte jag, sen skulle Sofia komma hit på en kopp te & lite kladdkaka som jag bakade igår, smaskens. Usch jag får egentligen inte vara så onyttig. Men vafasen 10 dagar kvar, efter det blir det tvärstopp med sötsaker. Det kommer nog bli en aning svårt, men jag är envis. hehe.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen, så man känner sig lite fräsch. Hoppas på lönespec från akassan idag? Men verkar inte få någon, alltså ingen utbetalning? Då får ja spelet. Då hoppas ja min föräldrapenning kommer igång snart. Har inte hört något. hrmt. Jaja nog om mig / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback