rubrik

nu sitter jag här med snuttan i knät. igår sög hon på tummen för första gången, trodde att hon bara råkat fått in tummen. men idag har hon snuttat på den till och från hela dagen, sötnos.

nu sitter vi och väntar på pappa daniel som är iväg. förhoppningsvis åker vi in till stan och köper in ny amngingsbh åt mig. och nya fina kläder till novafiisen. vill ha lite mysiga sommarkläder åt henne, med massa blommor och grejjer, så fint så .ler.

va ute och gock med börni förut och novalii i vagnen, jisses vad jobbigt, märks att man varit en soffpotatis på den senaste tiden. men det är det ändring på nu. hehe. iallafall så gick det ganska bra att gå, vi måste öva lite mer med börni känner jag.

jaja nog om mig. josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Naaw, suga på tummen gud så gulligt! :) De finns ju massa fina små kläder! :) <3

2009-05-22 | 14:22:34
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.
Johanna säger:

va skönt att hör aatt allt går bra för er. Jasså har hon redan hittat tummen, va gulligt. Tips så grymt söta kläder är cubus till lillan. Jag shoppa massor där när mina två troll va små, då fanns det i alla fall massor. :)

Sköt om dig.

2009-05-22 | 17:12:35
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback