Så kan det gå..


HA HA HA !

Idag fick jag & Daniel ett brev om hur man "sköter" en tvättstuga. Som att jag inte visste det redan! Att mattor skall tvättas i enskilda maskiner. Men då har jag en fråga, hur fan ska det gå till, när det bara finns 2 st  i hela huset? :O Jaja nog om det där skiten, är det krig dem vill ha, så ska dem oxå få det.

Hemma nu, varit hos mamma hela dagen. Mått skit rent ut sagt! Men mamma har masserat förlossningspunkter nu ikväll, så får vi se om det hjälper. Hon är massör alltså ;P haha. Tror dock inte på sånt där själv, men det återstår att se. Ne nu ska jag ta mig en kvällsmacka, sen sängen tror jag nog.

Puss&Godnatt Josefine, bebisimagen & Börni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback