Segt


Okej. Det här börjar bli ganska långdraget, & jag har bara gått över 1 DAG! Fy jag hoppas inte jag behöver gå 2veckor. Nu har värkarna avtagit. Hmrf! Men jag tror, ursäkta, men att slemproppen gick förut. Så det är väl ett ganska bra tecken. Så får vi se vad som händer & sker. Nu har vi passerat Daniels farbrors födelsedag & hannahs födelsedag. Så nu hoppas vi inte att den kommer på daniels pappa på måndag! Bebis vill ju ha en "egen" dag.

Snart ska jag göra mig iordning lite, vi ska ut till mamma & käka lite & lämna Börni, för att sedan begee oss ut & fira Hannah som fyllde 3 år igår.

Bye for now.

Kommentarer
janne säger:

ja du de är inte lätt. hoppas att den kommer nån da då jag är ledig så ja kan träffa lillkillen..

2009-05-16 | 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback