Städdag




Jahopp, dagen började bra ändå efter en natt utan sömn. Dock sov vi fram till halv tolv, Börni oxå. Tack gullehund!

Idag har ialf vallonbygden varit här & fixat dörrarna till vardagsrummet (Ett jävla tjat om det va). Men skönt att det äntligen händer något. Fast jag ska ringa ner igen, för jag vill ha dem målade i vitt. Fult med träfärgat när allt annat är vitt här hemma. Sedan har pappa varit här & satt upp hyllorna i köket, som vi köpte för ca 4 månader sen. Hrmf. Så jag har dammsugat, moppat gloven, diskat, städat toan & lagat mat. Gu så duktig jag har varit idag, & höggravid är man ju xoå. haha.

Skulle eventuellt ha följt med Emma tills hennes syster på sminkparty eller va det nu va? hehe. men så kom Daniel hem med Börni, så det fick bli o va hemma, plus att jag är jätte trött. Men det hade varit kul! Sen runt sex/sju blir det att åka ut till mamma på en fika :) jaja. Ha en forsatt bra dag / Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Jätte fint i köket sötunge! :) <3

2009-05-04 | 20:34:04
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Pillan säger:

Jag lovar att lägga upp fler och bebisrummet kommer när det e klart=).



Jaså har du med haft städdag idag, kul va?

Mysigt kök ni har förresten=)

2009-05-04 | 21:32:20
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Johanna säger:

Guu va fint ni har i köket, himmlans snyggt med väggen ni målade. =) När blir det tee då? :P

2009-05-04 | 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback