Tjockis



En riktig jävla svullbulla & Börni. Fyfan så jag ser ut nu!
Jag vill ha bebis här nu, och kroppen tillbaks eller någorlunda iaf.
Snart snart fredag, hoppas du kommer som beräknat lillpysen.



Nu ikväll har Börnis Bror varit här & busat, ami. Han har blivit bamse stor :) haha. Sötnos.
Sen har älskling bakat bröd, vart riktigt mumsigt, han fick ju lite hjälp av sin mor & syster
som va här haha.

Varit ute hos mamma en sväng idag, vi masserade förlossningspunker, ihop om att starta
den någongång, så ja slipper gå över tiden. Sen sprang jag så duktigt i skogen så. haha.
Sen har ja fasiken dammsugat & haft mig idag, händer det inget innan fredag lär det ju
aldrig göra det isåfall ;D

Ne nu ska jag nog ta mig en dusch, skulle vara skönt. Sen sängen, godnatt / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback