Fick ett ...

Fick ett brev nyss

"Till dig som tvättar hundfilt. Tack ska du ha för att jag fick min tvätt full av hundhår. Du kan väl ta bort ludd i tvättmaskin & torktumlare. Du kanske känner igen hundgodiset oxå. Jag vet vem du är. Skärpning annars går jag till vallonbygden med lappen. Ps, du är inte den enda som inte städar"

Mm. för det första så har jag inte nån hundfilt! & jag har en valp, den fäller inte ännu. Jag har tvättat min matta, en vit. Och jag städade ur tvättmaskin & torktumlare, dock kan ja inte stå för om det hamna något i rören eller hålen. Jag har tvättat min matta en gång, det va ca 2 veckor sedan. Hur länge har lappen suttit där? Och hundgodis, hur många va det, en? haha. Jaja iallafall så ska jag kolla igenom fickorna noggrannare nästa gång.

Och en sak till, om du nu vet vem jag är, varför inte lägga lappen i brevlådan, eller komma till mig personligen med ditt påhopp? Antar att det är såhär det är i "hundvärlden" haha. Hus blir det iallafall för min del framöver. För jag är trött på det här. Speciellt på hunskiten, fimparna & all portionsnus som ligger i hela trappuppgången. BLäää

Kommentarer
malin säger:

Amen herregud :O Vad är det för folk som bor där? Usch jag skulle knacka dörr tills jag hitta den som skrev brevet!!

2009-05-06 | 11:56:22
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Haha, vilken idiot, de finns verkligen folk till allt! Usch! Jag förstår att du är trött och irriterad på allt skit som ligger i trappen, de är inte så fräcsht, jag trampa i hundskiten! Jag förstår dig!

2009-05-06 | 12:17:48
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Ha Ha Ha att folk bara måste, det är ju helt otroligt. Men kan inte lappen va till den andra hundägaren som låter sin stakars hund göra ifrån sig i trapphuset, för som sagt valpar fäller inte.

Muppfolk. haha

2009-05-06 | 13:05:03
Anonym säger:

tänkte på det med att om inte du känner dig skyldig till "dådet"...så kanske inte lappen va ämnad till dig!men förstår att man tänker det när du vet att du har hund,men det är vell fler som har hund?

2009-05-06 | 20:32:56
Josefine säger:

Det finns ingen annan i trapphuset som har hund :D så jag vet att det va till mig.

2009-05-06 | 21:38:00
Bloggadress: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Emma säger:

Jo men det kan ju vara den där jävla gubben som låter hunden bajas i trappen..

2009-05-06 | 22:59:57
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback