Utelåst

Nu sitter man här, va nyss ute med Börni. Och fy satan va klantig jag är, gick ut utan nycklar & i samma sekund som jag kommer på att jag inte har dem med mig så slår porten igen. Kastar grus & allt möjligt på rutan för att Daniel ska vakna, men det är ju som att väcka en sten för fan. Morr, så där utanför stod vi, till & med Börni börja skälla för att han ville in. Men vi fick allt vänta på att klockan skulle bli 06.00! Åhh så irriterande. Så när jag kom in väckte jag Daniel & fråga om han va döv, vart väl lite överdrivet sur, han vakna upp yrvaken & fråga va det är med mig haha :D Gravhormoner.

8dagar kvar då. ilningarna & huggen neråt släpper verkligen inte, värst är det på kvällen. varför? Hrmf, fast så fort jag lägger mig ner bli allt bättre. Jag menar huvudet är ju redan fixerat? Annars har ja läst att det kan göra ganska ont! Men men. Igår måla ja tånaglarna & rakade benen, eller försökte haha, mindre lätt med en tjockis mage ivägen, vill ju va lite små fin till FL, haha nevars, är väl inte det första man ska tänka på så, men vafasen här vill man ju inte komma in som en grottmänniska som bara gått i 9 månader :D

Längtar som en tok nu, snart är det ju faktiskt dax. Snart är bebis här, snart är sommaren här! Det kan ju faktiskt inte bli bättre. eller jo, men lite pengar på kontot, så skulle ju livet rulla på mycket lättare, jag hoppas innerligt att föräldapenning hoppar igång snart, jag har skickat in brev osv, men får ju fasen inget tillbaks eller så, fattar nada. Men men. Helt sjukt att det redan är Maj månad, i september fick jag & Daniel reda på min graviditet, 9 månader har gått sjukt fort.

Ne nu ska jag ta mig lite frukost tror jag, här blev man en aning pigg. Kommer väl bli sådär små seg om en timma eller så :O / Josefine


Kommentarer
Madde säger:

hahaa lite roligt endå ;P

2009-05-07 | 11:20:25
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
malin säger:

Det där med ilningar känner man igen, fy fan! Det kan göra ordentligt ont.

2009-05-07 | 18:47:57
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
johanna säger:

ja gud, jag kommer ihåg när du berättade för mig :) det känns som om det va typ igår, tiden bara springer iväg :) Men bra det, för vi alla längtar efter att få träffa den lill*



Puss <3

2009-05-07 | 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback