ten days left.



Då börjar vi från morgon till kväll. Sofia va här & hade med sig en hel påse från ullared med bebiskläder. Herregud jag visste inte va ja skulle säga, gumman va snäll du är. Det va 2 mjukisbyxor, 2 bodys, 1 pyjamas, 1 tröja, & 1 hmm jag vet inte vad det heter. Men kläderna va skit söta. Vilka vänner man har <3 Bebis blir jätte glad i magen :)

Sedan har jag varit i stan med Mamma & Lillebror, då shoppa vi blöjor, så vi har det klart. Sen blev det ett halvstryp koppel till Börni, fick order om det av tränaren, tydligen lättare & lära dem gå i. Men han bär upp det snyggt killen, han tyckte nog om det, ler. haha. Sen fick han ett märgben oxå, han blir lite rastlös av benet eftersom det är svårt att tugga på. Så han håller bara på med det några minuter åt gången haha. tröga hund :D

10 dagar kvar tills bebis är beräknad. Satt nyss & kollade på webbtv, på sjukhuset. Såg på några förlossningar, usch ja ångrar det såhär i efterhand, men man är ju så himla nyfiken/intresserad eller vad man nu ska säga. Usch va ont det kommer göra, stackars mej! :S

Ne nu ska jag göra något vettigt / Josefine


Kommentarer
Anonym säger:

haha gumman du behöver nte säga något, bara roligt att du tyckte om dom! =) Du är underbar gumman! <3

2009-05-05 | 21:08:58
Sofia säger:

De va från mig, men de kanske du förstod! =) Haha <3

2009-05-05 | 21:09:52
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Sofia säger:

Du behöver inte säga något gumman! Bara roligt att du tycker om dom! =) Du är underbar! <3

2009-05-05 | 21:11:10
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Ja kläderna va jätte söta. =) Jag tror att du är betydligt starkare än vad du själv tror. Vi "kvinnor" ojj va vuxet det lät, har ju dålda superkrafter, så det där fixar du, lätt som en plätt. Och jag tror nog att smärtan är värt varje minut. Belöningen är ju ovärderligt fin. =)

2009-05-06 | 06:36:58
malin säger:

Inte långt kvar nu ju :D Undra när bebis har tänkt att komma!

2009-05-06 | 11:56:49
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback